Добре дошли!

Въпроси и отговори

Как мога да направя поръчка?

Поръчката може да бъде направена, като ползвате формата за поръчка или като се свържете с нас на посочените контакти.

Трябва ли да се регистрирам?

Регистрацията в www.box.bg не е задължителна. Тя е създадена с цел удобство на клиентите, тъй като необходимата информация за доставка, въведена при регистриране, се въвежда автоматично при направата на покупка от онлайн магазина ни само веднъж.

Мога ли да поръчам без регистрация?

Да може да направите Вашата поръчка без да сте регистрирани в www.boxx.bg , като гост на сайта. При направа на поръчка нерегистрираните потребители са длъжни да въвеждат адреса и данните си при всяка поръчка.

Как да проверя съдържанието на моята кошница?

Във всеки един момент можете да проверите и редактирате текущото съдържание на Вашата кошница от бутона „Вашата кошница” в горната дясна част на сайта. Ще го познаете лесно по изображението на чанта за пазаруване.

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да поръчам?

Ние от Магазини BOXX се стремим всекидневно да обновяваме наличността на продуктите които предлагаме. В случай, че даден продукт е премахнат от листата с налични това означава, че той е изчерпан.

Мога ли да поръчам от чужбина?

Поръчки и доставки в чужбина се осъществяват само на територията на страните членки на Европейският съюз.

Мога ли да поръчам продукти в друг цвят?

Всички налични цветове с които разполагаме от даден модел са показани в сайта, цветове различни от показаните не могат да бъдат поръчани.

Защо поръчката ми е отменена?

Вашата поръчка може да бъде отменена, защото даден артикул не е наличен, не е в подходящият търговски вид, не сте посочили коректен телефон за връзка или плащането Ви не е било успешно. При отменена поръчка нашия екип ще се свърже с Вас за да Ви информира за причината за неуспешната поръчка.